Snabb update från helgen

I fredags åkte jag till Victor, vi hade inte sett varandra på två veckor så saknade honom otroligt mycket.♥ Vi gjorde inte så mycket den kvällen, sen på lördagen så kollade vi på film, gick och solade sen duschade jag och åkte och mötte upp tjejerna. Vi va Emma, Malin, Dennis, Philip, Jersey och jag hemma hos Malin. Vi hade jätteroligt, i alla fall jag ;)
När killarna hade dragit hem vid ungefär tvåtiden så blev vi andra uppe ett tag, jag och Malin somnade vid typ fem, fast igår sov jag i stort sett hela dagen. 

Jag är riktigt sugen på att färga håret svart... Synd bara att pengarna är slut, får vänta i några dagar.. ;)



Köpte en ny tröja i fredags, onödigt men... Why not? :D

Bikbok, 149:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0