Neh Nah Nah Nah

Halloo :D
Kom nyss från bussen, blev stående på hållplatsen ett tag, för jag träffade Moa och bytte några ord, länge sen tjejen :(

Skolan idag har varit ganska chill, har knappt arbetat nånting. Och på hemkunskapen så lagade vi mat. Jag, Vale och Malin va i samma grupp och fick mycket beröm, jag har iaf behållt mitt MVG i hemkunskap *stolt* haha :D

Och igår så drog jag, Emma och Malin till centrum och gick runt lite och sen satte vi oss på Subway och käkade och blev kvar där tills typ 18.00 och då åkte jag och Malin hem till Malin och Emma till sig. Jag låg och läste i Malins säng ett tag, sen kom pappa och hämtade mig. Sen va dagen slut, haha.

Juste, jag är ledig i två dagar nu. Vi har hemstudiedagar i skolan. Hela skolan ska ha utvecklingssamtal under de två dagarna så alla lärarna är upptagna, och vi ska egentligen få uppgifter att arbeta med hemma men.. det fick vi itne och har inte fått det dom senaste gångerna heller, hihi. 

Vet inte riktigt va jag ska göra nu... Ska nog börja skriva på en uppsats som ska va inne om typ 8 veckor. Puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0