Let me show you

Kom nyss hem från Mysan och jag hoppas att middagen blir klar snart för jag börjar bli lite hungrig .. :o
I alla fall, Dagen spenderades med min fina vän My. Vi möttes vid centrum vid tre tiden och gick runt och snacka, kollade i affärer och så kila vi in på solakuten och tog en kvart bland lysrören, ska tillbaka dit på fredag!
Sen drog vi hem till My, vi kollade på Saw 3 och käkade popcorn. My stackarn klarade inte av att äta och se samtidigt så... yeah you know.. :o

Har inte gjort så mycket mer idag... Kunde använda min väst idag, riktigt skönt väder. 20 grader i solen, woho! :D

Imorn är det sista elitseriematchen för Djurgårdens del, kötta!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0