Inte på bästa nivå

Har varit lite halv seg de senaste dagarna så har inte pallat skriva. Jag är sjukt trött och är på början av en förkylning skulle jag gissa på, lite jobbigt...

I torsdag åkte jag och mamma till mormor en sväng sen körde vi förbi ica och köpte lite godis.
Sen åkte vi hem och fixade middag tills min bror och min pappa kom hem för att direkt efter åka till Hovet, riktigt bra match. Slutspel nästa då, ska bli spännande!

Och igår så gjorde jag nada, skulle egentligen ha dragit och spelat bowling med Sanna, Dani, Elsa och Malin men det sket sig.. Så jag låg hemma i soffan och tyckte synd om mig själv för att jag blivit förkyld, det va la lika bra att det inte blev nåt.. ;)

Och så idag har jag varit sur hela dagen, haha. Skulle ha köpt en iPhone idag men det sket sig också, jävla tele2 -.-
Nu har jag ingen blogglust längre, haha. Puss!



Från i somras, Bulgarien.

Kommentarer
Postat av: Tele2

Hej Sara,



Om du vill ha en Iphone med abonnemang finns det även möjlighet att beställa denna via vår hemsida http://www.tele2.se/mobilabonnemang/iphone4-16gb.html där leverans sker inom 2-3 arbetsdagar via posten.



Med vänliga hälsningar



Michaela Lindell, Tele2.

2011-03-08 @ 13:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0