Tisfördriv

Kärlek eller lust? kärlek! 
Hår eller ögon? hår
Katt eller hund? hund
TV eller Internet? internet, no doubt 
Coca-cola eller Pepsi? cola!
Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? både och
Pengar eller lycka? har man pengar är det enklare att vara lycklig
Dag eller natt? natt 
MSN eller mobil? man kan ha msn i mobilen.. ;) Mobilen helt klart!!

Vad såg du på tv sist?
Kvinnor som mördar
Vems blogg läste du sist? sannasm.blogg.se
Vad åt du sist?
tacos
Vem pratade du med sist? mami
Vem ringde du sist? Marcus
Vem messade du sist? älsklingen
Vad läste du sist ? ett meddelande på msn
Vem pussade du sist? victor
Vem kramde du sist? Hussein

Har du varit kär:
Jag är överkär
Har du varit i några andra värlsdelar:
nej
Har du varit med om en bilkrasch: ja...
2 eller 4 dörrar (på bilen): 4
Kaffe eller glass: g to the lass
Bästa semestern: Spanien med kusin, moster och mami!!
Favoritmat: sprödbakad torskfile med potatis och remuladsås, tacos eller kebab...
Bästa veckodagen: fredag!
Senaste låt du har lyssnat på: Love me - The little willies ft. Norah Jones
Tandkräm: Colgate ffs!
Favorit TV-program: 2 ½ men!!
Vad stör du dig på: folk som inte fattar när man säger nej..

Vilket är det vackraste ordet/orden du vet: amor, tror jag
Gillar du snö: på julafton och nyårsafton, sen gör jag inte det..
Vilken film såg du på bio senast: the social network
Bästa känslan: pirret i magen när man är kär
Bästa kompis: emma, joel
Har du en mobiltelefon: ja
Vem är du kär i just nu: min victor
Vad är det vackraste som finns: jag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0