My baby is gone


Var precis och lämnade Victor vid tåget, hatar det. Hatar att se honom lämna mig. Det är jobbigt.
Vi har gjort det vanliga, film, mysa, film, chips, mysa, film. Och imorn är det skola, segt som fan. Längtar redan till fredag eftermiddag, haha.

Veckans schema;

Måndag: Träffa Sosseh
Tisdag: Plugga/fixa lite i rummet
Onsdag: Ev. käka i stan med mamma
Torsdag: Plugga
Fredag: Inget planerat, hitta på nåt?
Lördag: Fest sen slagg hos Sosseh
Söndag: Antagligen slappdag, va med brudarna

Jag känner att jag måste ta skolan på lite mer allvar nu, jag utnyttjar inte att jag har lätt för att lära mig tillräckligt. Inte bra, jag är kapabel till mååånga mvg. 
Jag tror att mamma vill ha datan nu, puss!

Oh damn, minneskortet till kameran är fullt, nu måste jag radera bilder också. Wohoo..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0