lalalaaa

Sitter och väntar på att klockan ska bli typ.. kvart över (?)
Då ska pappa skjutsa mig till skolan. Efter skolan ska jag möta upp mamma för att hämta ut mitt ID-kort och förnya mitt pass. Vi skulle egentligen ha gjort det för ganska länge sen, jag skrev om det i ett tidigare inlägg, men det va för mycket folk där så vi orkade inte stå i kön. Och sen kommer älsklingen hit, jag skulle egentligen ha träffat Sosseh idag men eftersom att jag och Victor inte träffas så jätteofta pga avståndet så skulle jag ha fått vänta en vecka till och jag kände verkligen inte för det :$ Så vi får ta det nästa vecka, stumpan

Har inga bilder på den här datan, sitter på min brors data. Det blir troligen ingen update i helgen men men, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0