Helt slut & ingen känsel i fötterna


Nu är jag hemma! Efter en heeel dag i converse har man ingen känsel kvar i fötterna.. Men efter skolan åkte jag, Malin och Vale till stan och skulle söka praoplatser, men nästan inga affärer ville ta emot praoelever, idioter haha! Men jag ska iaf ringa Maxi och dagiset imorn eftermiddag. Vi har två veckors prao, brukar man inte ha en vecka..?
Jag tror att jag och Malin ska åka in till Slussen imorn för att ev leta vidare, vi får se!

Fan vilken härlig match det var igår asså. FAN VA DÅLIGA NI ÄR, AIK. KAN INTE ENS SKJUTA, HAHAH. Djurgården, Stockholms Stolthet♥♥

Ooh, ska till tandläkaren på fredag. Mina tänder på underkäken är helt cp, haha!
Nu ska jag sätta mig i soffan och andas lite, puss!

Kommentarer
Postat av: Freja - Foto, vardag & design

Så sjukt snygg du e ! <3

2011-01-17 @ 22:52:59
URL: http://fbergstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0