:(

Har suttit sen jag kom hem tills nu och försökt bränna över filmer på cd-skivor men det funkar inte. Jag blir skitsne!
Ändrade planer i veckans schema:

Måndag: Träffa Sosseh
Tisdag: Plugga/fixa lite i rummet
Onsdag: Ev. käka i stan med mamma
Torsdag: Plugga
Fredag: Inget planerat, hitta på nåt?
Lördag: Inget planerat, hitta på nåt?
Söndag: Inget planerat, hitta på nåt?

Grejen är att festen jag skulle gå på är nästa lördag, samma dag som mina kusiner ska firas. Jag får slinka iväg efter ett tag så möter brudarna upp mig, nu är jag glad igen ;)
Hoppas på att mamma orkar färga mitt hår idag, vill inte ha håret såhär längre!!!! Aja ska sluta grina över det, nu är det hockey. `Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0