Börjar blogga igen!



Det är många som säger att jag ska börja blogga igen så jag känner mig pretty övertalad. Det kommer dock inte bli update 10 gånger om dagen, utan jag slänger in nåt när jag känner att jag har tid.

Nu sitter jag i alla fall och äter en skål gröt och kollar på X-men. Det finns verkligen inget bra på tv nu. Suck..
Idag skulle jag egentligen åkt till stan med min vän My men min mage sa nej, har väldigt ont i magen så vi bestämde att ta det på fredag istället.
Under nyårs helgen har jag spenderat min tid hos min underbara pojkvän, dvs. onsdag-söndag. Vi åkte till hans pappa och firade med god mat och skumpa, synd bara att man inte såg nååågonting av raketerna pga snöandet :(

Jag behöver hjälp med en ny design också, jag har nämligen bytt efternamn så headern passar inte in, så om det är nån som har lust att hjälpa till så släng en kommentar. Jag funderar också på att faktiskt göra en ny blogg pga samma anledning, jag heter nu Lundgren och bloggen heter Nilsson ;)
Nej nu ska jag logga in på facebook och kolla läget, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0