aooooh aoooh


Kom nyss hem från plugget, ska slänga i mig nåt att äta och byta kläder sen ska vi åka till Victor. Vi har 14 månder idag, loveu♥
Kommer ta med mig datan för att kunna plugga i bilen, ska skriva en uppsats om fett, proteiner och vitaminer.
I morse åkte jag till tandläkaren innan skolan för att det är grymt trångt i min underkäke, och det var tydligen för att mina visdomständer börjar växa fram och jag ska komma tillbaka om ett år för en ny undersökning, SUCK!!!!
Iaf, skolan va ganska chill. Hade en ganska lame engelska lektion, sen nåt som skulle kallas en tekniklektion, vi kollade på en sjukt dålig engelsk sportfilm. Kasta papper;) sen hade vi mentorsträff och sen slutade vi, skönt med kort dag. Och så jävla skönt med fredag, eller hur? Det går så otroligt fort, det gillas starkt! 

Skriver senare, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0