Yesterday. All my troubles seemed so far away

Vaknade för inte så länge sen, har precis ätit frukost och gått igenom facebook en gång. Måste gå och ta alla piller snart innan jag glömmer det. :)

Igår det blev mys med familjen, vi åt middag sen kollade vi på Shrek Forever after. Som alltid, så är dom tredje filmerna sällan bra, spelar inte nån roll vilken film, det bara är så :p
Och min moster skulle ha kommit idag och masserat oss men hon ligger med feber så det blev det inget av.. Fan, behöver verkligen riktig massage :(

Resten av dagen ska jag nog spendera hemma, måste vila lite med tanke på att jag har varit helt utmattad senaste skolveckan. Kanske tar nån promenad nån gång under dan :) 
*Håller tummarna för att Victor mår bättre idag så vi kan träffas*


Bild från i julas, HELT oredigerad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0