Wise man.

Sitter i mitt rum och lyssnar på Joseph Vincent, en galen kille. Alla covers han gör blir 250 gånger bättre, älska!!
Efter skolan så drog jag och Vale till Pizza Hut för att fixa praopapprena, sen mötte jag upp Malin och vi drog till Maxi för att handla middag, vi körde på tacos. Innan vi drog hem till henne så svängde vi förbi dagiset där jag också ska praoa och fixade papper som ska in till skolan där med. 
Hos Malin gjorde vi inte så mycket, satt och typ smälte till Joseph Vincents röst, kollade på Grease och käkade choklad.
Imorn bitti bär det iaf av till älsklingen, pappa ska me och fixa i Victors garage så jag får skjuts, höhö. Med tanke på att jag kommer få gå upp relativt tidigt så får jag väl passa på att sova när dom håller på (a)
Ska alldeles strax hoppa ner i min supermysiga säng och sätta på en film eller nåt, s33 ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0