Update från igår

Just nu: nu har jag snart skrivit klart min uppsats till Hemkunskapen som ska va inne på fredag, det känns bra!

Tänkte berätta lite om igår... Jag fick gå upp vid 5 ungefär för att hinna med bussen, vi kom till skolan ungefär halv och bussen gick som planerat runt 7-tiden. Eftersom att vi kom in till stan mitt i rusningstrafiken så tog det ungefär 1½ timme längre än vad det egentligen skulle ha gjort. Vi kom fram till Kungsberget vid ungefär halv elva, gick och hämtade skidorna och satte igång. Jag och Malin kom ifrån Vale och Fredrik så vi åkte för oss själva först, det gick dock inte så bra. Först så ramlade vi i ankarliften så en tjej som kom åkandes frågade om vi behövde hjälp så hon hjälpte oss att komma bort från liftarna.
Sen så skulle vi åka, båda blev väldigt osäkra i början men sen tog jag på mig skidorna igen och åkte medans Malin gick ner. När vi kom ner hittade vi Vale, Ersin, Reduan, Tommy, Mohammed och Malek, hahah Malek lämnade tillbaka sina skidor efter typ en timme!, så vi åkte med dom. Efter ett par åk så gick jag och Vale till Malin som hade åkt iväg med Emma efter att hon och jag hade kommit ner från vårat katastrof-åk ;) Sen var tiden typ slut..

Är ganska nöjd faktiskt, men bussresan hem blev lite för mycket, lite för mycket ljud från grabbarna i bak. 
Och shit va trött jag är nu, sov ett tag när jag kom hem för att orka plugga senare. Och så har jag ordentligt med träningsvärk i armarna och axlarna så jag blir galen, kul att man har gympa imorn också...

Bilder kommer så fort Vale skickar dom, men jag har nog en eller två bilder som Malin tog på mig. Slänger upp dom lite snabbt, sen ska jag slänga mig i sängen och kolla på tv eller sätta på en film.. Puss på er !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0