Im going crazy

Hej sötisar!
Imorse gick jag och gjorde NOprovet sen tog jag bussen hem, hade en så fruktansvärd mensvärk som inte gav sig trots starka värktabletter. Det suger att vara tjej ibland alltså..
Jag tänkte fortsätta på min läxa eller gå in och duscha, raka benen och smörja in mig med BUS osv. Det kommer nog i andra hand..
Har iaf sovit i ungefär 3 timmar efter att jag kom hem så känner mig lite utvilad :)
Och btw, har försökt lägga upp en video från youtube men det går inte, suuuck :(


Jag och Malin i höstas.

Kommentarer
Postat av: emilia

Hej, Du kan vinna en IPAD om du tävlar här! Så jävla pepp!

http://www.facebook.com/pages/Buzz-buss-tavling-nytt-gymnasieprogram/183682764993270


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0