Cheatinglovers.

Tjoho, kom nyss hem från skolan.. typ.
Hade nåt kärlekstema i skolan idag, vi skulle först spela in en låt om kärlek, sen prata om sex, sen kolla på en film och sen klippa ut hjärtan. wohoo, skitkul....
Efter skolan gick jag och Malin till centrum, hon skulle göra en synundersökning för moppekortet som ska tas under påsklovet, ska bli hur skönt som helst!! När hon drog hem så va jag kvar och väntade på mamma som skulle komma och hämta mig, fick vänta i drygt 20 minuter. Träffade på Alex, Emil och Max i centrum så gick med dom ett tag tills mami kom, jag flörtade till mig en jättesöt skjorta från ONLY. 
Nej nu måste jag fortsätta på mina uppsatser som ska va inne imorn, kanske skriver nåt mer sen. Pussar!



ONLY, 259:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0