Besviken.

Har inte skrivit på ett tag, har inte orkat :$
I fredags iaf gick jag, Malin och solade. Emma, Vale och Jersey stod utanför och väntade sen drog Vale hem och vi andra drog till Willys och handlade Redbull och munkar, efter det drog vi till Farsta Centrum och letade kläder till Jersey sen drog Emma till sin pojkvän så vi andra drog hem. Satt och lökade vid datan hela kvällen när jag kom hem. Är fett happy över att mitt rum är helt klart :D

Och igår så åkte jag och familjen till Brygdegården i Vendelsö för att fira mina två kusiner som fyller 18 och 20, grattis tjejer!! Behövde dock gå efter ungefär 1 ½ eftersom jag skulle till frysen på fest. Är besviken som fan, betalade sammanlagt 100 kr, när det inte ens  va värt 20. Riktigt dåligt, tycker jag. I alla fall, jag, Sosseh, Nora, Malin och Evin tog bussen från Gullmars och åkte till brb, från gullmars tog det 1 ½ timme när det vanligtvis tar 30.. Idioter :) Ibbe va redan hemma hos Sosseh så alla slaggade där, 5 pers i en säng, sov skitbra...
Evin och Nora drog när vi vaknade så jag, Malin, Sosseh och Ibbe drog till Arenas och köpte pizza, idioterna skulle ha 10 spänn för att dela pizzan och 10 spänn för att vi skulle använda bestick. Och nu sitter jag här, duschen skriker efter mig och jag saknar min bebis :(



Yesterday

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0