2 good for him self

Hej sötisar! Kom nyss hem från älsklingen, och snart blir det middag. Skulle gissa på lite tacos ;)
Helgen har som sagt spenderats med pojkvännen min, igår åkte vi tillsammans med Victors mamma in till Uppsala, kollade lite i affärer sen gick vi och käkade på en jättemysig grekisk resturang, jättegod mat. Men helvete vad kallt det är ute, tappade känseln i näsan och i benen på typ en kvart.. :( Resten av helgen har spenderats i sängen, vi har myst massor och kollat på film och så. Fick smaka lite pulver och så Victor använder i och med hans träning, supergott, det kanske man ska ersätta läsken med...? ;) Haha lite dyrt i längden kanske.
Nu ska jag springa ner till mina kusiner och låna ett par skidbyxor och ett par skidglasögon till på tisdag, halva klassen ska dit (Kungsberget) så hoppas att det blir en lyckad dag :) kameran hänger med upp i backen så det blir nog lite bilder.

Satan vad trött jag är btw, har sovit hela dagen idag nästan. Blir en tidig kväll! :)


Blev signerad för några veckor sen av min favoritkille!

Kommentarer
Postat av: Victor

najs ju :D du kommer blir biff ;)

2011-02-22 @ 01:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0