15 månader & alla hjärtans dag♥

15 månader. Ett år och 3 månader. Fan va tiden går, och fan va jag älskar dig.
När jag är med dig känner jag mig speciell, din kärlek är det bästa som finns. Jag älskar när du håller om mig och kysser mig, det finns inget bättre. Vi har nåt speciellt, jag vill aldrig släppa dig. Den dagen vi skiljs åt kommer min värld att gå under, för du är min värld. Att bara ha dig i min närvaro, att bara hålla dig i handen gör hela min dag. Det är jobbigt att va så långt ifrån dig hela tiden, men när jag väl får träffa dig är det så mycket mer än värt det. Du får mig att känna mig trygg, jag känner mig osårbar i din närhet. Du är den bästa människan jag nånsin har känt, det här är helt klart min favoritdel av mitt liv så här långt. Du är allt jag behöver och allt jag ber om, jag skulle aldrig såra dig med flit. Jag älskar att kunna säga att du är min. Jag vill bara att du ska veta att du alltid kommer äga en del av mitt hjärta, no matter what. Jag älskar dig, Victor. ♥




Kommentarer
Postat av: Victor

älskling :') du vetatt du är mitt allt och en värld utan dig skulle inte vara en lika underbar värld :) älskar dig <33

2011-02-15 @ 23:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0