Min snygging

Baby tack för att du alltid ställer upp för mig. Finns för dig alla tider på dygnet, sjukt glad att jag har dig, gumman.
Du betyder galet mycket♥


Imorgon slutar jag runt 12:30 skulle jag tro, ska in till stan med Emma och Emma, dom ska kolla sina navelpiercingar, buhu avis :( sen ska jag och Emma ut en sväng, träffa lite folk och så. Får se om det blir nåt partaj som planerat med tanke på att Emma inte har mått så bra de senaste dagarna.
Ska försöka gå till Stadium och köpa ett par löparskor under helgen också, I'm in need ;)
Nu ska jag lägga mig och börja läsa min nya bok, pussar!

Kommentarer
Postat av: Emma

aww, du kan vara snygging :)

2010-09-24 @ 08:30:39
URL: http://eeshh.blogg.se/
Postat av: Victor

SteekarN

2010-09-24 @ 10:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0