JAG ÄR SÅ JÄVLA GLAD

Sjukt lyckad kväll. Grymt bra musik och skön stämning. Synd bara att folk har nada respekt och står och röker när man typ kramas med hela stockholm, nån som känner igen sig? Jaja nog om klagandet.
Efter skolan så gick jag, Malin och Emma upp till centrum och köpte chailatte sen hem till Malin och fixade oss och så. Vid 4 drog vi mot Gullmars och in till huvudstaden. Vi åkte lite grejer för det va typ iiingen kö, vilket va asskönt sen ställde vi oss i publiken.
Vilket ös, vilken kärlek asså! Haha det stod en kille typ 2 cm bakom mig och han hade nån på axlarna och såg asledsen ut typ och så råkade jag peta han i ansiktet, HAHA fan va pinsamt det var...

Bästa kvällen på länge. Tack brudarna, Hoffmaestro och Stockholm. You rule!



Kommentarer
Postat av: Fabian

Helt awesome konsert :) helt klart minnesvärd! tack för att du la upp klippet på youtube!

2010-09-11 @ 15:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0