Happyland



Jaha, kom nyss hem från the school. Åkte inte till Victor som planerat pga att jag fortfarande hostar och är ashes. Haha blir bara mobbad i skolan asså, låter som om jag har kommit in i målbrottet.

Igår då, alla tre slutade typ halv fem. Satt sista lektionen och snackade med lite folk och typ chillade galet sen drog vi till centrum och åt sen rullade vi mot tåget mot Stockholms C, gick till Sergel och kollade på "I rymden finns inga känslor", den va ganska bra faktiskt :)
HAHAH på tåget hem asså. Flipp eller vad? snacka om snea blickar man fick ;)
Internskämt, HIIIIV! HAHAHAHA shit garvar fortfarande åt det, haha :D
Ikväll blir jag själv hemma vilket betyder höööög musik och plugg. Har ganska mycket i skolan nu..
Ska bara kolla runt lite på facebook, bloggar och så sen ska jag börja plugga. pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0