Don't want to grow up.

TJOHO! Kom nyss från skolan, mami hämtade mig för mitt busskort har gått ut och jag glömde det andra hemma, hehe :$ Inget spec i skolan, på tekniken så blev vi indelade i grupper till ett projekt men jag och typ 5 andra ville va själv. Sen satt jag och Malin nere nånstans i skolan så kom Bennie så vi övertalade Davod att vi tre skulle få göra projektet tillsammans, HAHAHA Davod tyckte Benne såg ut som katten i Shrek..
Och vi har ju fått en ny spanskalärare, hon är väl bra men hon snackar så jäääävla fort så man hör inte vad hon säger, hahah.
Jag ska äta upp min risifrutti och städa undan lite kläder och sen kommer Victor nog snart. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0