Den som dör får se



Kom nyss hem från skolan. Jag, Malin och Benne behövde inte gå på sista lektionen; Teknik för vi är typ klara med allt. Yeey


Vi hade ju skolfoto idag, kände på mig att jag såg ut som en idiot.. Men vi får ju se hur det blir! :) HAHHA IBBE!!
Ikväll blir det råplugg igen. Ska skriva en spanskauppsats, plugga till matteprov VG/MVG nivå, skriva klart teknikrapporten, plugga för SO-prov, skriva näringsvärden till 7 måltider, läsa ut en HEL bok och skriva en recsension och blabla... Tror att det är lite mer men kommer ändå inte hinna göra allt idag. FETT JOBBIGT!
Måste ta en timme paus för det är hockey ikväll, haha. AIK-DIF på Globen. DERBY!!! Fan att jag inte kunde gå asså.. Sjukt härliga matcher!
Nu ska jag byta om till mjukisar och börja plugga. Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0