Dåligt humör

Jag är så jävla sur just nu...

Efter skolan så åkte jag och Emma och fixade en grej. Sen har det inte hänt så mycket faktiskt.
Jo juste, på HK'n så åkte klassen till Coop och efter satte sig jag och Elin i en kundvagn så körde Umran in oss i en vägg så hela min strumpbyxa gick åt helvete, sen så kör Ahmet in oss i en annan vägg. YEY! Så måste köpa nyyyya :(
Imorn äre skolfoto btw, har lånat en tröja av Emma så behöver inte oroa mig längre, haha :D
Älsklingen kom hit igår och sov här, myyys haha (a)
Nu ska jag hoppa in i duschen och äta, har inte ätit sen i morse..
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: duvetvem

Sv; Haha okej (Y)

Men var det några snygga killar dära på mötet? :D :D

2010-09-28 @ 16:23:14
URL: http://isksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0