Utslängda.

Shit vad pinsamt säger jag bara. Vi var på ett museeum med några klasser idag, och efter typ.. en kvart kanske, så blev vi utslängda för att ett gäng killar springer runt och skriker och stör alla andra. Moget? Skulle inte tro det.
Efter det så fick jag och Vale med oss Fredrik S till H&M och några skoaffärer, hittade sjuuukt snygga skor på DinSko, som jag ska köpa imorn ;)

Igår så var vi på Östasiatiska museet, vi har brytvecka i skolan, man får välja bland lite olika grejer att göra under en vecka och museeum var en av alternativen, det var kind of boring. Jag skulle till stan och möta upp Emma direkt efter men eftersom jag inte hade nån lapp med mig så var tvungen att åka tillbaks med till skolan sen in igen, satt och väntade en halvtimme på centralen och somnade nästan precis när Emma kom. Vi skulle möta upp en snubbe som aldrig kom.. Dålig stil. Nu ska jag sätta mig i soffan och äta en mandarin och kolla på hockeyn, poss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0