Jerry Springer

Sitter i soffan och kollar på Jerry Springer. Har ätit en jättegod köttfärsgratäng till middag. Hehe :$
Klockan halv nio idag samlades vi i klassrummet för gemensam färd till stan. Vi såg en film som hette "Prinsessa", den var ganska djup, dock ingen film jag rekommenderar till yngre.
Vi slutade halv två och mamma slutade jobbet halv fyra och då skulle hon komma till centrum för att köpa mina skor. Jag orkade inte vänta så jag drog upp till centrum och köpte mina älskade skor som jag ska lämna tillbaka imorn för det var alldeles för höga klackar och platå. :( I'm in love
Jag köpte också nåt volympuder till håret från Kicks och en skjorta från Cubus som hade 30 % på allt, då får man passa på att fynda ;)

Imorn ska vi ha överlevnad sjossa, BORING. Så det blir på med underställ och sockor, yeeey.
MVG i svenska, duktigt huh?! ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

HAR DU WEBB NU ?! :D

2010-10-28 @ 07:23:50
URL: http://hellergard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0