Jag lever



D
ock gör inte min fot det.. Den har domnat bort typ! Det är så sjukt kalls med converse nu.
Kom hem för en stund sen från Handen. Efter skolan satt jag, Emma och Malin i skolan i typ en timme och snackade skit och så. Sen drog vi in till staden och kollade på Halloweenkostymer ;) Hittade dock inget, men ska leta vidare. Åkte till Tallkrogen, men tåget åkte fel först, HAHA okej vi tog fel tåg, så vi hamnade i Hammarbyhöjden.
Igår efter skolan åkte jag, Emma, Malin, Philip och Jersey till Emma, HAHAHA Philip made my day! Vi var där några timmar sen åkte vi till Port73 som öppnade igår, det var ganska fint :) Jag köpte en lila topp, några armband och lite smink.
Har inte så mycket mer att säga.. Imorn ska jag och Emma hitta på nåt sen på lördag ska jag åka till Victor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0