Update

Hejsan sötnosar!
Sorry för dålig uppdatering. Har inte haft nån lust. :)

I lördagskväll kom Victor hit, vi gjorde ingenting. Åt chips och kollade på film ;)
I söndags vet jag inte om vi gjorde nåt speciellt, haha.
Men igår iallafall så åkte vi till Port73, jag köpte bokstäver som jag sätta upp på en hylla: "Love", en parfym och en ljushållare eller vad man säger. Sen åkte vi hem och grillade. 
Idag så har vi inte gjort nåt, när jag och mamma skulle lämna Victor vid tåget så passade vi på att smita upp till centrum och lämna tillbaka mina skor och köpa en webbcam till mig. Blev  inte världens bästa men den duger i krig :)
Tror att det är match på tv, ska dra och kolla. PUSSS
Derby på Globen på torsdag, nån som ska dit? ;)


Christina Aguilera - By night. Min favoparfym!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0