Nyduschad och fräsch

Så, kom precis ut ur duschen. Har smörjt in mig och känner mig fräsch, På med mjukisarna och andas ut lite. Om nån timme ska jag börja sminka mig och fixa och sen sätta mig på tåget mot centralen för att möta upp min pojke. Vi ska se på bio och så, sen rullar vi hit igen. Imorn har vi ju ett år tillsammans. Det har varit helt underbart och hoppas på flera år till.

Igår iaf, så drog jag och Emma upp till centrum efter skolan för att ta bussen till Coop, vi köpte läsk och glass, haha.
Sen åkte vi upp till centrum för att möta upp Simon som skulle lämna ett par nycklar sen rullade vi mot bussen.
När vi kom hem till Emma gjorde vi itne så mycket, fotade lite, kollade på film, pratade med lite folk i telefon och blev ganska flummiga där ett tag, haha. Tack för igår iaf, gumman







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0