Drop the world

Alååååå
Idag har inte hänt nånting speciellt, på lunchrasten drog jag, Malin och Vale hem till Malin och kollade på film och så, och efter skolan så gick jag och Malin till Port73 och kollade lite, sen gick vi hem till henne. Vi skulle egentlgigen ha varit i kyrkan idag, men det skulle sluta halv 10 och det skulle jag varken palla eller hinna. Har bestämt mig nu, jag tänker hoppa av konfirmationen.

Imorn ska tjejerna i klassen ta sig till Eriksdalsbadet själva, sen ska vi simma 200 m och hem själva igen, vi får se hur det slutar ;)
Imorn ska jag också skaffa mig lite brun utan sol, orkar inte lägga en förmögenhet på solarium längre :o

Jag har urtråkigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0