Desperata hemmafruar - DÖ


Jag och Joel i somras.

Fan vilket kasst program asså.. Malin sitter och kollar på det medans jag sitter och smsar med min älskling och snokar runt på facebook.
Äntligen äre snö ju! Så mysigt när man är kall, kommer in och tar en varm lång dusch och sen sätter sig i sängen med en kopp varm choklad och myser framför en film. One of the things i love about winter ;)

Idag så slutade vi klockan tre, vilket var en aning tidigare än vanligt för att vi har en så generös tekniklärare, haha.
Drog direkt till Malin och poppade lite popcorn och kollade på Simpson. Sen dess har vi bara degat framför datan och så.
Imorgon och på torsdag har vi hemstudiedagar och utv.samtal. Usch, jag hatar utv.samtal. Speciellt med den mentor jag har nu, han är så jävla jobbig...
Så imorn iaf ska det pluggas lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0