SOL!

Asså shit kan det bli mer underbart?! Har varit en grymt härlig dag, på gympan imorse satt jag, Malin, Ibbe, Ahmet och Hashim på bryggan nere på Rudan och bara chillade i typ en och en halv timme, sen när jag och Malin kom hem så la vi oss och solade i drygt en timme sen drog vi ut i den härliga solen och sprang. Det va faktiskt väldigt skönt, länge sen jag tränade. Så nu har vi bestämt att typ en gång i veckan (gärna oftare ska vi ut och springa). Känns bra.
Efter att jag kom hem har jag bara suttit i solen, spelat kort med bror och mami och bara varit.
Imorn kommer älskling hit efter skolan, det blir trevligt :D
Juste, jag beställde två skärp från Nelly igår, hoppas dom kommer snart!
Ska nog duscha strax sen ska jag sätta mig ner och snacka lite me Jennifer, hoppas det kommer nån vart ;)
Puss!
Ibbe&Hashim

Kommentarer
Postat av: Victor

skönt :D<3

2010-05-19 @ 17:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0