Pallar ingen update.

Du förstår inte, gubben. Din vänskap, kärlek, värme till mig betyder mer än ord kan beskriva.
Vi har så länge jag kan komma ihåg alltid varit ganska tighta men nu de sista 4 åren har du varit den bästa vännen jag kan tänka mig.. Du finns alltid där för mig och får mig alltid att le, även fast allt är surt.
Du är en otrolig person, ska du veta. Behöver du nån, finns jag för dig, oavsett vad.
Visst, vi är inte alltid överens men 99% av tiden vi har tillsammans är allt skratt och ljus, så otroligt skönt.
Skulle aldrig komma på tanken att svika världens bästa Joel, jag älskar dig, hjärtat.
Från vaggan till graven.♥

Kommentarer
Postat av: victor

skönt :D bra med lite brud kärlek :D

2010-05-07 @ 19:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0