Isn't She Lovely

Aloha!
Kom ganska precis hem från skolan, skulle egentligen ha slutat 14:50 men slutade 13:10 istället ;) Övertalade våran spanskalärare att sluta typ en halvtimme tidigare och så hade vi ingen mentorsträff.
När jag kom hem så va de ingen hemma och mina nycklar låg i mitt rum så fick vänta på mami ett tag, låg och solade magen, hihi. Har faktiskt fått lite färg nu dom senaste dagarna :)

Igår så skulle jag och Malin ut och träna. Det blev dock ändrade planer så vi träffade Joel och skulle gå till Holmen och bada och grilla och mysa bara. Men jag och Malin gick hem från skolan så ingen av oss orkade gå enda dit så vi tände grillen på Malins veranda och grillade hamburgare, lyssnade på musik, spelade kort och chillade. 4 år gammal lök á la målarfärg. OLALA! Haha usch fyfan Malin hade en burk rostad lök som gick ut 2006 och luktade målarfärg, I like it.
Joel lekte med deras vattenslang så när han hade sprutat ner mig med vatten tillräckligt gick vi ut, till våran gamla skola bla. Shit va kul vi hade de åren, och så jävla mycket minnen. Alla var med varandra, alla respekterade varandra, alla var skitnära varandra. Det var så jävla härligt 6års-5an..

Hmm.. vad jag ska skriva nu.
Jag, mamma och Jens, min bror, ska snart cykla till Sågen för att köpa köttfärs. Taco till middag, hehe YEAH!
Har tyvärr inga bilder från idag men lägger upp en bild från när jag va i Italien i somras med mamma, två av mina kusiner och min faster.

Puss!






Kommentarer
Postat av: Victor

haha du brun ?:D:D<3

2010-05-20 @ 18:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0