I'm walking away

Aloha!
Jag har tänkt på en sak.. Det är ju så många som säger att dom hatar skolan, men går var eviga dag till skolan ändå, varför om man hatar stället..?
Iaf idag har varit pretty fun.
Imorse på gympan körde vi fotboll vilket var skitkul :D Hehe inte för att jag är så bra men ändå.
Och på spanskan började vi filma till vår film vi gör, haha den kommer bli sååå sämst!
HAHAHA sen har jag och Malin suttit i soffan hela eftermiddagen och spelat kort, dansat, spela kort, dansa osv.. Mitt riktiga skratt är verkligen fult har jag kommit på, haha!
Jag vet inte vad jag ska skriva.. Kan lägga in några ganska snygga bilder (tycker jag (a)) som jag tog för ett tag sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0