Håll mitt hjärta

Tjosan!
Sitter här i köket och lyssnar på Björn Skifs, har nyss bytt om till mjukisar så ikväll ska jag bara kolla på tv, INGET annat ;) Jo kanske plugga lite, har prov imorn. Shit...
Va hos doktorn imorse för min j*vla huvudvärk, va ganska skönt för vi kom äntligen fram till nåt efter mer än ett års tid med samma ärende, puh!
På fredag åker jag och Malin antagligen till Grönan och på lördag ska jag träffa min babe, så kommer inte bli nån update alls fre-sön. Som vanligt men ändå, haha.
Ingen som helst idé på vad jag ska skriva!



YEAH sexy!


Kommentarer
Postat av: Victor

snyggingen ;) äre mina grejoir du har på ?:P

sötnos :) älskar dig(L)

2010-05-05 @ 19:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0