Fu*king pain!

Ligger i sängen och har så grymt ont i magen, ska ta en alvedon när jag skrivit klart detta. Iaf, har inte skrivit i helgen för att jag har inte suttit vid nån data.
Då ska vi se, fredags.
Jag och Malin tog bussen ner till Rudan och mötte upp Sanna, Dani och Elsa som planerat. Det var typ inge folk man kände där så det var ganska tråkigt. Joel ringde mig och frågade var vi var så han och Emil kom dit ett tag sen bestämde vi oss för att åka hem till Joel för hans föräldrar va inte hemma. Dom cyklade och vi tog bussen så vi möttes igen på Maxi för att köpa dricka och så sen drog vi hem och kollade lite på tv och chilla och så, spelade kort och sen vid 12tiden drog jag och Malin till hennes place, haha nejmen vi gick hem till henne och somnade ganska direkt när vi kom hem, faktiskt. Det var grymt skönt med tanke på att jag va helt slut!
Igår gjorde vi inte ett skit, kollade på film och spelade kort i stort sett hela dagen. Eller nej, vi gick till Maxi och köpte godis, hehe ;)
Samma sak idag, kollade på en film sen kom mami och hämtade mig. Har precis käkat fläskfilé, ris och majskolvar, gash så gott.
Nej nu ska jag sluta skriva, mår sjukt illa... Puss!
Kanske inte bästa kvaliteé menmen.. Jag saknar det nog liiite.

Kommentarer
Postat av: Victor

du och jag ska iaf ta en match någon dag :D<3

2010-05-03 @ 17:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0