Farsta

Har varit i Farsta och shoppat och röntgat hjärnan. Haha.
Tog 10x2 min, men det va inte så farligt faktiskt. Åkte in med överkroppen i en typ "tunna" och lyssnade på The Voice, somnade nästan ;)
Sen efteråt så gick jag och mamma till Lindex, hon köpte lite sommarkläder och jag köpte en blå topp och ett par bikinitrosor. Orkar inte fota och lägga ut, men den blåa toppen har jag nyss provat så har på mig den så kan lägga in en bild på den ;)
Imorn är det onsdag, ingen aning om vad som händer.
Men iaf, på lördag ska jag, Malin och ev. nån annan (sugen på att hänga med?) till Grönan sen ska vi ev. ner till Holmen och grilla och så framåt kvällen, det ska bli mys. :)
Ser konstigt ut pga att jag sitter ner.

Kommentarer
Postat av: Victor

snyggt! :D hittade dom en krita i huvudet på dig eller ?:D:D:D

2010-05-25 @ 21:44:45
Postat av: Anonym

107.5 mucke mättre

2010-05-25 @ 22:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0