Usch

Va blött det är.. Kom precis hem från bussen, har varit ute och blivit myggbiten med maaa homies.
Mentorsdagen va boooring, vi spelade in personliga hälsningar som vi ska kolla på i 9an, fett tråkigt. Sen så gjorde vi nåt annat konstigt, helt fail asså.
Efter skolan mötte jag och Malin upp Casper för att han skulle låna min mobil, men glömde laddaren så ska träffa han imorn igen innan skolan. Sen drog vi hem till Malleballe och sen satt vi och väntade på Joel som skulle käka sen drog vi ut ett tag :)
Imorgon är det.. onsdag. Då är det pengadags, mamma och jag ska åka till IKEA och handla resten som behövs till garderoben och sen ska vi svänga förbi Elgiganten och köpa ett nytt objektiv till mig, YEEYYY!! Im happy, dude.
Nu ska jag prata lite med min älskling sen ska jag hoppa in i duschen, blev inte så mycket blogga idag men har faktitkst inte varit hemma och gillar inte att blogga när jag är med kompisar, okej ibland gör jag det men iaf :D
pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0