Tidsfördriv

Under sommar 2010..

Har du druckit tills du spytt? Nej
Sårat någon? Ja
Förlorat en vän? Ja
Träffat nya människor? Ja
Kysst en främling? Nej
Tagit droger? Nej?
Haft en sommarflört? Nej
Gråtit? Faktiskt inte :o
Skrattat tills du kissat på dig? HAHA snälla?
Tältat? Ja
Varit vaken en hel natt? Ja
Solat? Mjao
Badat? Ja
Haft ett förhållande? *Har
Gjort dig riktigt illa? Vet inte, har jag säkert :D
Gjort några nya percingar/ tatueringar? Nej
Läst en bok? Ja
Skickat fel sms med flit? Säkert :D
Suttit vid datan en hel natt? Tyvärr!
Näckat? Ja
Solat naken? Ja :$
Fått utegångsförbud? Nej
Sagt “jag älskar dig” och menat det? Ja
Sagt “jag älskar dig” och inte menat det? Nej
Varit i slagsmål? Nej
Pussat någon utav samma kön? Ja
Sjungit högt på ett berg? Nej?
Kysst någon i regnet? Nej
Kysst någon i skogen? Ja
Kysst någon du inte borde? Nej
Tappat rösten? Näst intill
Varit på festival? Ja
Gått upp i vikt? Haha ja.. :(
Gått ner i vikt? Nej
Brännt dig? Ja
Fått en ful bränna av tex kläder/smycken? Nej
Varit utomlands? Ja
Gjort ett bra köp? Alla mina köp är bra
Tagit upp kontakten med en gammal vän? Ja
Haft skadeglädje? Mitt mellannamn :D
Sovit under bar himmel? Nej
Vad kommer du sakna mest? Solen, värmen och de bara benen
Har du svart ärligt på alla frågor? Ja


Kopierat från My

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0