Oh Chariot

Så nu är jag typ klar. Har lite grejer i vardagsrummet jag måste ta reda på men det gör jag seeen.
Idag på a-lagsdagen va skiiittråkig, gick runt och svarade på massa frågor med sexorna och niorna..
Men vi fick våra skåp idag och jag hade självklart tänkt att vi inte skulle få dom idag så lämnade väska och allt hemma så mami fick komma typ en timme efter att vi hade börjat för att lämna lås, hehe.
Och som sagt så gick jag hem, STOLT :D Fast jag kom bara till Torfastleden där mamma hämtade mig och mina dyblöta skor och begav oss till IKEA, haha stammisar den senaste månaden. Köpte iaf glasskivor, såndär man hänger galgarna på, ljus, en kudde och en plastblomma. HAHA har jag riktiga så dör dom efter en vecka så det är ingen idé :$
Sen åkte vi till Länna för att vi skulle köpa nya skor till mig och mitt objektiv. Självklart så har dom varken dom skorna jag vill ha och inte objektivet heller!!! Iaf, ska önska mig det till jul istället så nu har jag massa pengar över, haha :D
HAHAHA fyfan vilken ful bild. Dock den enda jag har att ladda upp.. Blött va det iaf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0