I did it again.

HAHA nu hände det igen, jag sa att jag skulle fortsätta blogga men jag tröttnade totalt och la ner. Jaja det lär väl hända den här gången med :)
Nu är sommaren snart slut, har inte gjort så överdrivet mycket faktiskt. Varit i Bulgarien, Småland, Dalarna sen har jag bara slappat och träffat kompisar och pojkvännen och bara chillat galet!
Sitter just nu på facebook och försöker säga till Andres att han är dum men han är så dum så han fattar det inte, haha. Längtar faktiskt lite till skolan som börjar om en vecka, betyg och grejer nu, det är nu det gäller.
Ska nog lägga mig i sängen, försöka få tag i älsklingen och sätta på en film. Imorn blire antingen grönan eller IKEA, PUSSSS!

Kommentarer
Postat av: Andres

vadå dum....

2010-08-16 @ 00:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0