Guardian angel

Jag kan inte tänka mig ett liv utan dig. Ett liv utan din kärlek finns inte med på världskartan. Du har gjort en sån förändring i mitt liv, det är helt sjukt. Är så jävla glad att jag träffade dig. Som man brukar säga: you had me at hello.
Du förstår inte hur det är att vara utan dig, så fort jag sätter mig på tåget hemåt eller ser dig åka nerför våran backe vill jag bara springa och säga att jag inte vill vara utan dig. Du har verkligen gjort mig till en ny människa.
Jag tror aldrig att jag har saknat en människa så som jag brukar sakna dig, det är helt otroligt vilken effekt du har på mig.
Om du skulle försvinna ur mitt liv skulle jag bli galen, jag skulle bli så olycklig så du anar inte.
Jag är inte den bästa flickvännen alla gånger men jag hoppas att du står ut ändå.
Inget går upp mot känna din kropp tryckt mot min och ha dina mjuka läppar på mina.
Du är det bästa en flicka kan få, Jag älskar dig verkligen över hela mitt hjärta. Jag lovar att aldrig såra dig, du har mitt ord.
Det är du&jag mot allt, oavsett vad. Har jag dig har jag allt, du är min lilla ängel och inget kan ta dig ifrån mig.

Kommentarer
Postat av: victor

hihi älskling :') du är verkligen allt för mig du med :D<3

2010-08-18 @ 23:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0