Första skoldagen avklarad

Ja det va inget speciellt, vi gick igenom lite grejer, schemat och så. Fått en ny tjej i klassen, Julia tror jag hon hette.
När vi slutade gick jag och Malin till tåget som tog oss in till vackra Stockholm för vi skulle till grönan, men när vi stod utanför spärrarna vid tuben så skrek Malin att hon hade glömt sitt Guldkort hemma, SUCK. Haha imorse innan vi åkte till skolan så åkte vi hem till henne för att hämta det men hon glömder det ändå, yeeey. :)
Aja vårat schema suger, nu ska jag proppa min garderob. PUSSS
Måndag: 9.00 - 16-00
Tisdag: 08.15 - 16-20
Onsdag: 08.45 - 15.00 (ev. 13.40 beroende på vilken spanskagrupp man hamnar i)
Torsdag: 08.15 - 15.40
Fredag: 08.15 - 12-55

Kommentarer
Postat av: louise

du e i den andra gruppen, för jag e i den första och jag har inte med dej :p haha :)

2010-08-23 @ 16:24:15
URL: http://otursbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0