Update måndag

Hejsan sötnosar! Blogg.se knasar så jag måste skriva om allt typ hela tiden, lagom irriterande!
I allafall, simningen idag gick bra, jag och Malin simmade en extra längd men det skadar nog inte :D
Annars har skoldagen varit ganska vanlig. Fick reda på att Patrik, våran spanskalärare, ska vara pappaledig hela nästa läsår vilket jag tycker är ganska tråkigt men får väl vara glad för han skull.
Efter skolan gick vi iaf till Maxi och köpte dricka och mötte Joel och Pontus på vägen hem till Malin och försökte få med han men han sket i det, så vi gick hem och kollade på film, skittråkiga så jag somnade, hehe.
Imorn kommer min älskade älskling hit, gud så länge sen vi sågs..
Nu ska jag måla om mina naglar, puss!
Jag älskar dig över hela mitt hjärta. Jag har aldrig träffat nån som dig
och jag kommer aldrig lämna dig, min skatt♥

Kommentarer
Postat av: Sanna Sinik

sv: haha jag hoppas det :D

söt bild på er btw!

2010-04-12 @ 19:53:47
URL: http://saannasinik.blogg.se/
Postat av: Victor :D

snygg barr man har där alltså :D

älskar dig hjärtat(L)

2010-04-12 @ 20:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0