Sanna Michaela Sinik

Jag vet att saker kommer ändra sig nu, ja jag står kvar men vet att någon dag så ses vi igen. Försöker vara stark tills jag vet att den dagen är här. Jag skriver denna texten i ditt rum, för här ligger minnen. Kan faktiskt inte skriva vad jag känner innerst inne. Du flyttar många timmar härifrån det är sjukt att veta, men brorsan kom det är inte slut på resan. Jag brukar leta efter svar i många timmar, men hädanefter kan jag bara finna tomhet. Jag kommer vara vilse, i denna långa dimma. Jag älskar dig men min kärlek saknar storlek. Och de vi delade, de minnen som vi skapade, allt som vi hatade tillsammans när vi pratade. Och när vi startade en dröm och sedan vaknade, det kommer nog hjälpa mig med att hantera saknaden. Allt var bra, men världen ändrar väderlek. Jag kommer hata den som tar över din lägenhet. Men alla minnen kommer blickas i en läskig sorg, älskar dig och hoppas att du får det bra i Helsingborg. Ja jag står kvar på samma plats vi kalla hemma förut, blickar tillbaks och vet att saker kommer ändra sig nu. Försöker vara stark tills jag vet att den dagen är här...

I miss those times but it never gonna be the same..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0