Onsdag

Tjoho!
Inte skrivit på ett tag, har inte varit på topp så har inte haft nån ord, tyvärr. Har knappt sovit dom senaste nätterna, det blir rätt tufft efter ett tag.
Iaf, igår kom älskling hit, de va mys. Han åkte hem vid sju ungefär sen degade jag bara framför tvn, somnade typ 22, det var extremt skönt!
Idag kom mami direkt efter skolan och gick med mig till UM och fixade lite grejer, skönt att ha det gjort, trodde det skulle va värre, hihi. Sen jag kom hem har jag bara suttit här, käkat och varit allmänt social med mami och bror.
SNART ÄR DET FUCKING SOMMARLOV! Fast längtar ändå inte, kommer sakna närheten man får av alla kompisar och så, man träffas inte på samma sätt liksom, om ni fattar? Annars ska det ju bli hur underbart som helst med sol och bad, ska pressa som fan i sommar och få vääärsta brännan ;)
Nu ska mami ha datan, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0