Medan vi faller, medan vi faller.

Hi! :D Kom nyss hem från Malinpalin.
Och idag hade vi SO-prov vilket jag kan säga kändes sådär.. Och på fredag blire matteprov, hallelulia!
Efter skolan så gick jag och Malin till Torvalla för att simma lite, och nej det är inte för att vi inte klarade simningen i skolan! Gick hem till henne sen ringde Joel så vi mötte upp honom och bara tog de lugnt, gick till Maxi sen kom mami och hämtade mig.
Har varit äckligt trött idag, riktigt jobbigt. Plus en grym huvudvärk i typ fem dagar, varför ska jag alltid ha ont nånstans?!
När jag kom hem såg jag att min söta mor varit på apoteket och spenderat lite pengar på mig. På min säng låt två ansiktskrämer. Jag blir ju så j*vla torr i ansiktet när jag ska sminka mig. Har faktiskt inte haft smink på typ två veckor nu, känns grymt skönt!

Juste det jag skulle säga var att jag kommer inte hinna skriva så mycket, går i skolan och umgås hellre med vänner och pojkvännen än att sitta vid datan och blogga, ni kanske förstår?
Nu ska jag logga in på fejan och kolla lite, puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0