Fre, lör, sön

Aloha! :D Bad update, i know. Har inte orkat sitta vid nån data och blogga.
I fredags iaf, så väntade jag och Malin på Emma ett tag sen drog vi hem till Malin sen senater på kvällen så drog vi ut och muppa. Ingen ville träffa oss, buhu :( Juste jag köpte en klocka på Ur&Penn för 300 kr, ord. 500 ;)
Sen slaggade vi hos Malin och kollade på "A double shot at love with the Ikki twins" på lördagsmorgonen i ungefär 4 timmar, no lifers, drog till Donken, träffade Emmas pojkvän och va ute en stund sen skulle vi dra till Malin och grilla men vi grillade aldrig, haha. Dom drog hem så somnade jag och Malin på soffan.
Och idag har jag faktiskt varit på fotokurs med min älskade kusin Hanne. Vi satt i 6 timmar, 10-16, och lyssnade på en kille som snackade, haha den sista timmen blev väldigt seg men det var ändå kul att få lära sig nåt nytt liksom.
När jag kom hem och skulle starta datorn ser jag att min skärm har fu*kat helt så jag snodde brorsan ett tag för hans data är ändå paj, hoppas att han inte behöver den snart, hihi.
Juste, hade ju so-prov i onsdags och jag fick 21 vilket var VG om vi hade haft betyg. Så det känns lite skönt. Får dock vänta typ tre dagar på resultatet av matteprovet vi hade i fredags, men det kändes bra så jag hoppas att jag blir godkänd iaf :-) Nu orkar jag inte skriva mer, puss!

Snygg va?!

Kommentarer
Postat av: mysan

SV; Haha okej, för jag ska typ göra det i maj. Asså vaxa med Veet's sak och sen färga ögonfransarna hihi. Tkr du jag borde? (a)

2010-04-18 @ 18:50:54
URL: http://isksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0